Exam coming !!

EXAM EXAM EXAM ohh tidak hari selasa ni exam, aku satu benda tak bace lagi , i'm not ready for exam, ayat macam kat bawah ni lah yang aku tak suka dengar ' GOOD LUCK IN YOUR EXAMS' bushhitt HAHAHAHA , nasib baik tak ada paper essay , kalau ada, fuhhhh habislah dakwat pen aku nak mengarang ayat yang 300 lebih tu , BM tak pe lagi, ni yang BI ni, tu yang sakit tu , sakit sebab aku tak tahu apa yang nak di karang ye, HAHAHAHA, Anyway i'm sorry teacher SOBANA :D


                                                        


ya study, ini lah ak sedang buat sambil update blog , HAHAHAHA , terokkan, ape boleh buat, pening jugak kalau asik study je, otak ini pun nak rehat jugak, macam kerete, jauh berjalan, enjen tu pun kene bagi rehat, kalau tak rusak, HAHA, macam tu lah otak kita ni, jangan phuss je, aku suke study sambil dengar lagu , HUH , tenang sikit, tapi masuk wow ape yang aku study. HAHA, kalau tak caye, cube korang try buat , HAHA, selamat mencuba <3

                                           
 ,